de stoica » Dum, 06 Dec 2009 23:58
Un nou mesaj de felicitari, de aceasta data din partea Presedintelui Uniunii Europene a Asociatiilor Istorico-Militare:
"From: Generalmajor Helmut Eberl
Sent: Sunday, December 06, 2009 4:22 PM
To: 'mircea stoica'
Cc: generalsekretaer; kanzleioffizier; leiter-adjutantur; adjutant; rechnungsoffizier; stellvro@uewhg.eu; vizepraes; medienoffizier
Subject: AW: Nationalfeiertag Rumaeniens 01dec09
Sehr geehrter Herr Kommandant,
werter Kamerad!
Ich bedanke mich sehr herzlich für die Übersendung des sehr interessanten und informativen Berichtes (samt Fotos) und darf Ihnen hiermit gleichzeitig meinen Dank und meine Anerkennung zu diesem großartigen Erfolg für Sie und Ihre Gruppe, aber auch für die UEWHG, aussprechen.
Ich darf Sie bitten, auch in Zukunft so tatkräftig und zielstrebig die Tradition unserer Organisation zu dokumentieren und zu unterstützen.
Mit den besten Grüßen an Sie und Ihre Gruppe verbleibe ich
Ihr
Generalmajor i.TR. Helmut A. J. Eberl, GV
Präsident der
Union der Europäischen Wehrhistorischen Gruppen"
Traducere[\/u]: Stimate Domnule comandant, valoros camarad, multumesc din inima pt raportul foarte interesant si informativ, si imi exprim totodata gratitudinea si va aduc cuvenitele elogii pt acest grandios succes al grupului dvs, implicit si al Uniunii Europene a Asociatiilor Istorico-Militare.
Imi permit sa va rog sa documentati si sa sprijiniti si pe viitor traditia organizatiei noastre, cu aceeasi forta si acelasi zel.
Cu cele mai calde salutari, dvs si grupei dvs, al dvs
Generalmajor i.TR. Helmut A. J. Eberl, GV
Presedinte al
Uniunii Europene a Asociatiilor Istorico-Militare